عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از احتمال افزایش قیمت شکر در ماه محرم به واسطه افزایش تقاضای مردم خبر داد.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در ایام محرم به جز شکر در بازار روزهای کرج هیچ اقلام تنظیم بازاری‌ای توزیع نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه محرم  میزان خرید گوشت و مرغ افزایش می‌یابد، ادامه داد: به واسطه پخت نذری، شاهد افزایش تقاضای گوشت و مرغ در ایام محرم هستیم به همین دلیل تلاش می‌کنیم در قیمت این اقلام تعادل ایجاد کرده و مانع از افزایش قیمت آنها شویم.

وی توضیح داد: قیمت گوشت و مرغ توزیعی در بازار روزهای کرج در مقایسه با فروشگاه‌ها و دیگر مراکز عرضه سطح شهر  ارزان تر است و شهروندان با مراجعه به بازار روزها می‌توانند گوشت و مرغ مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنند.

این مسئول ابراز کرد: قیمت تنظیم بازاری مرغ  12هزارو 900 تومان است ولی نه برای مرغدار و نه برای کشتارگاه عرضه آن با این قیمت به صرفه نیست به همین دلیل قبل از ماه محرم شاهد افزایش قیمت مرغ درمقایسه با قیمت تنظیم بازاری بودیم ولی طی روزهای اخیر تعادل به قیمت ها بازگشته است.

وحیدی با اشاره به احتمال قیمت شکر در ایام محرم ابراز کرد: در حال حاضر شکر با قیمت سه هزارو400 تومان در بازار روزها عرضه می‌شود ولی به خاطر افزایش تقاضا در ایام محرم ممکن است طی روزهای آینده شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =