عمران منطقه 5

در حوزه عمران پیگیر رفع مشکلات و درخواست های شهروندان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی خدابین بهسازی آسفالت معابر را به عنوان یکی از مهمترین مطالبه های شهروندان برشمرد و اظهار داشت: رویکرد مجموعه مدیریت شهری پاسخ گویی به موقع به مطالبات شهروندان است به همین منظور بهسازی آسفالت معابر به عنوان یکی از خواسته های مهم شهروندان در حال انجام است.

این مسئول با بیان این که در حوزه عمران پیگیر رفع مشکلات هستیم یادآور شد: خدمات رسانی مطلوب به شهروندان نیازمند تعامل و همکاری بیشتر است که امیدوارم در این زمینه بیش از گذشته موفق باشیم.

خدابین در ادامه با تاکید بر انجام پروژه جدول گذاری محلات منطقه ۵ گفت: جدول گذاری معابر شهری در نقاطی که ضرورت آن احساس شود با جدیت از سوی شهرداری اجرایی می شود. در همین راستا جدول‌گذاری خیابان یاسر ۷ و یاسر دهقان ویلای اول به مقدار ۵۰۰ متر طول، جدول‌گذاری خیابان سیزدهم دهقان ویلای دوم به مقدار ۵۰۰ متر طول، جدول‌گذاری انتهای بلوار شهید ایرانی به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به مقدار ۲۵۰ متر طول و جدول‌گذاری انتهای خیابان مالک اشتر به مقدار ۳۰۰ متر طول به پایان رسیده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه داد: روکش آسفالت خیابان یاسر ۷ با ۱۵۰ تن، روکش آسفالت انتهای خیابان مالک اشتر با ۹۰ تن، لکه گیری معابر بالغ بر ۲۰۰  تن از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در ماه های اخیر به شمار می رود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =