اکبر سلیم نژاد-رییس کمیسیون فرهنگی

مدیریت شهری کرج از توان تمام خود برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: باید از همه توان خود برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های عمرانی اولویت مجموعه مدیریت شهری است، گفت: شورا و شهرداری اقدامات مناسبی در این خصوص صورت داده اند که امیدوارم با برنامه ریزی این تلاش ها ادامه دار باشد.

رییس شورای شهر کرج در ادامه به ضرورت ارایه گزارش عملکرد از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: در ارایه گزارش عملکرد علاوه بر اعلام درآمدها، میزان تورم نیز به صورت دقیق ارزیابی شود.

لزوم تعیین تکلیف زمین های خط ۴ حصار

این عضو شورا با اشاره بر لزوم تعیین تکلیف زمین های خط ۴ حصار، افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ هکتار زمین در خط ۴ حصار وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

 سلیم نژاد با بیان اینکه اغلب زمین های خط ۴ حصار متعلق به شهرداری است و اسناد آن باید به نام شهرداری تغییر کند، یادآور شد: طرح‌های مناسبی برای ساماندهی خط ۴ حصار پیش بینی شده که تلاش می کنیم قبل از پایان شورای پنجم اجرایی شوند.

وی با اشاره به وضعیت پروژه بزرگراه شمالی گفت: اقدامات مناسبی در پروژه بزرگراه شمالی انجام شده و برای به سرانجام رسیدن آن باید بخشی از فشار مالی این پروژه از روی دوش شهرداری کرج برداشته شود.      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =