• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 72415
میوه

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح دستچین، امکان انتخاب میوه از سوی مشتریان در بازارروزهای کرج فراهم می‌شود.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهارکرد: طی سال‌های گذشته خرید میوه دستچین در بازار روزهای کرج مرسوم نبود و شهروندان میوه‌های مورد نیاز خود را به صورت درهم خریداری می‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست شهروندان برای خرید میوه‌های با کیفیت‌تر، امکان خرید میوه دستچین در دو بازار روز شهر به صورت پایلوت ایجاد که با استقبال زیاد شهروندان مواجه شد.

این مسئول توضیح داد: براین اساس، دستورالعملی در خصوص فروش میوه دستچین در برخی غرفه‌های بازار روزهای کرج تهیه شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به نرخ میوه‌های دستچین ابراز کرد: هرچند قیمت میوه‌های دستچین در مقایسه با میوه‌های درهم ۱۰ درصد گرانتر است، ولی باز هم در مقایسه با میوه فروشی‌های سطح شهر، برای شهروندان ارزانتر تمام می‌شود.

وحیدی اضافه کرد: اینکه شهروندان بتوانند میوه مورد نیاز خود را دستچین کنند نقش به سزایی در افزایش مراجعه آنان به بازار روزها برای خرید روزانه دارد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به نظارت جدی بر فعالیت غرفه داران بازار روزها گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین و روسای بازار روزها گزارش کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

این مسئول ابراز کرد: «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب»، «تنوع محصول» و «مشتری مداری»، چهار اصلی هستند که اجرای آنها در میادین و بازارهای میوه و تره بار با جدیت و دقت دنبال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =