احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، پیام های آموزشی پیرامون توسعه ترویج فرهنگ صحیح ترافیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس ارائه پیام‌های ترافیکی و مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور افزایش ایمنی تردد دانش آموزان الزامی است، اظهار کرد: سرفصل‌های آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ صحیح ترافیک تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه افزایش تردد وسایل نقلیه در روزهای نخست بازگشایی مدارس خطر بروز حوادث و سوانح رانندگی را شدت می بخشد، گفت: شهروندان می توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز تصادفات درون شهری و برون شهری جلوگیری کنند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه آموزش جهت ترویج فرهنگ صحیح ترافیک نقش تاثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی دارد، بیان کرد: بیش از ۲۰ پیام ترافیکی با محتوای بازگشایی مدارس به منظور ارتقای فرهنگ صحیح ترافیکی تهیه شده تا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  به صورت بروشور و بنر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از توان حداکثری خود به منظور ایجاد فضایی ایمن در معابر به منظور تسهیل در تردد و جابجایی دانش آموزان بهره خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =