آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: با توجه به آمارهای بدست آمده از سوی اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، این منطقه توانسته رتبه نخست در زمینه عملکرد موفق در پاسخگویی مطلوب به نیازهای شهروندان در این سامانه را کسب کند.

آرش یگانی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه این رتبه بر اساس جوابیه های ارسالی مناطق و میزان رضایت شهروندان از سوی اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ به دست آمده است، اظهار داشت: احراز این رتبه از سوی منطقه ۹ شهرداری کرج بیانگر تلاش بی وقفه کارکنان منطقه در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان است.

وی با قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان گفت: آمار و ارقام هر یک از مناطق دهگانه شهرداری کرج در زمینه پاسخگویی به نیازهای شهروندان طی سال۹۸ در سایت این سامانه ارتباط مردمی به تفکیک وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال شهرداری این کلانشهر از آن آگاهی پیدا کنند.

یگانی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از سال ۸۵ با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری از طریق مدیریتِ غیرمستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان راه اندازی شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج یادآور شد: در طول این سال‌ها سامانه ۱۳۷ کرج، با رعایت اصول شهروند مداری و پاسخگویی مسئولانه، به صورت شبانه روزی نسبت به برقراری ارتباطی آسان در راستای جلب رضایت شهروندان اقدام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =