محمدرضا زین العابدینی

با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی محیطی و بروز بیماری های مشترک ببن حیوان و انسان مانند التور و الگور، ساماندهی پرنده فروشی ها در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا زین العابدینی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تلاش برای ساماندهی پرنده فروشی های کرج، اظهار داشت: طرح احداث مکان جدید برای پرنده فروشان و انتقال فعالان این حوزه به محیط جدید ،پیرو دستور مقاماتقضایی استان و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این تصمیم طی بازدیدهای مشترک دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست و شهرداری کرج درباره شناسایی و جمع‌آوری مراکز عرضه پرندگان انجام شد، گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی محیطی و بروز بیماری های مشترک حیوان و انسان مانند التور و الگور، ساماندهی پرنده فروشی ها در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: ساماندهی پرنده فروش های منطقه ۱۰ اقدام شایسته ای است که تلاش می کنیم به سرعت عملیاتی شود.

زین العابدینی یادآور شد: دستگاه های مربوطه موظف هستند تا مراحل آماده سازی محل جدید با دقت نظر نسبت به انجام وظایف خود به منظور حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از بروز آلودگی اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =