پیمان بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای تبدیل ارتفاعات بیجی به منطقه گردشگری خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز از اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای تبدیل ارتفاعات بیجی به منطقه گردشگری خبر داد و اظهار داشت: جنگلکاری محدوده کوهستان بیجی در سال های گذشته انجام شده و در حال حاضر تلاش می کنیم این منطقه تفریحی و گردشگری برای حضور مردم آماده کنیم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مسیرهایی که به کوهستان بیجی منتهی می شود را با نصب تابلوهای راهنما، جانمایی کانکس ها و غرفه های استراحتگاهی و یا ایجاد فضای سبز برای حضور مردم آماده سازی می کنیم.

این مسئول  با بیان اینکه قصد داریم‌ مسیر را برای حضور پیاده و یا سواره مردم در ارتفاعات کوهستان بیجی آماده سازی کنیم، افزود: از طرفی دیگر طرحی را تهیه کرده و با اداره کل راه و شهرسازی در حال رایزنی هستیم تا در صورت تایید، اراضی ارتفاعات بالای کوهستان بیجی در اختیار شهرداری کرج قرار گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج عنوان کرد: اگر پروژه مذکور در ارتفاعات بالای کوهستان بیجی تایید شود به یقین از حضور سرمایهگذار برای اجرای آن استفاده می کنیم.

بضاعتی پور با تاکید بر اینکه پروژه کوهستان بیجی در مرحله طراحی قرار دارد، گفت: بحث جاده سازی و مناسب سازی مسیرهای دسترسی در این پروژه امسال انجام می شود، اما اقدامات پیاده سازی طرحی که برای اراضی ارتفاعات بالاتر مدنظر است به یقین امسال به اتمام نمی رسد و ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =