عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

عضو شورای شهر کرج گفت: برای کاهش اثرات زیست محیطی ناشی از فعالیت مرکز دفن زباله حلقه دره باید از تصمیمات شتابزده خودداری کرد و طرح‌های کاربردی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع طی بازدیدی از مرکز دفن حلقه دره با بیان اینکه وضعیت این محل از گذشته بهتر شده، خواستار تمرکز بر اجرای پروژه های زیست محیطی به منظور رفع نازیبایی های بصری و کاهش بوی نامطبوع ناشی از  دفن زباله و فعالیت کارخانه کمپوست در این محدوده شد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره گفت: بدون شک اجرای راه حل های ساده، بومی و ارزان و تقویت پشتوانه های کارشناسی جهت انجام پروژه های مهم از جمله تصفیه شیرابه، احداث لندفیل و مهندسی بهداشتی،  نقش به سزایی در ساماندهی وضعیت این مرکز خواهد داشت.

این عضو شورای شهر افزود: مدیریت پسماند از اولویت های مدیریت شهری است و با دقت، آرامش و پرهیز از تصمیمات شتابزده باید به دنبال کاهش اثرات مخرب زیست محیطی ناشی از فعالیت مرکز دفن زباله حلقه دره باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت چابک سازی و اصلاح ساختار سازمان مدیریت پسماند خاطر نشان کرد: با انتخاب مشاورین ذی صلاح و دعوت از نخبگان دانشگاهی در رشته های مرتبط، زمینه ساماندهی مرکز حلقه دره فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است احمد خیری، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز دفن زباله حلقه دره و برنامه های پیش روی سازمان برای بهبود وضعیت این مجموعه ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =