• ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
  • کد خبر: 72453
علی آرایی

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج از برخورد قانونی با کسانی که با ساخت و سازهای غیرمجاز باعث نازیبایی چهره شهر شده و ایمنی شهروندان را به خطر می اندازند، خبر داد.

علی آرایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه سه با جدیت پیگیری می شود، افزود: در برخورد با عاملان ساخت وسازهای غیر مجاز با کسی تعارف نداریم.

این مسئول با اشاره به فرایند برخورد قانونی با متخلفان این حوزه توضیح داد: پس از اخطارهای مکرر، عوامل کنترل و نظارت ساختمانی منطقه با همکاری دستگاه قضا، از ادامه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می‌کنند.

آرایی عدم دیوار کشی بدون ضابطه، ساخت و ساز بدون مجوز، عدم توجه به تراکم مجاز، تغییر کاربری را از جمله تخلفات ساختمانی عنوان کرد و گفت: از شهروندانی که نسبت به سرنوشت شهرشان بی تفاوت نیستند تقاضا می‌شود تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز را گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفین صورت بگیرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به آسیب های ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز در بافت شهری گفت: تخریب واحدهای مسکونی در زمان وقوع حوادث طبیعی، توسعه مناطق حاشیه ای و برهم زدن سیما و کالبد شهری تنها بخشی از آثار سوء ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز است.

آرایی توضیح داد: از شهروندان تقاضا می شود در ساخت و سازهای خود رعایت قانون را اولویت قرار دهند تا شاهد شهری زیبا با ساختمان‌هایی مقاوم در مقابل حوادث طبیعی باشیم.

این مسئول گفت: ناظران شهرداری منطقه سه حتی در ایام تعطیل هم نسبت به گشت زنی در خیابان‌ها و معابر شهر اقدام می‌کنند تا در صورت مشاهده ساخت و ساز غیرمجاز، برخورد قانونی لازم را صورت دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =