تکریم ارباب رجوع

رقابتی شدن بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف کنندگان موجب شده تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی تبدیل شود.

عباس وحیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: امروزه در دنیای کسب‌ و کار حفظ مشتری و مشتری مداری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش مشتری تلاش می کند، گفت: کارگاه آموزشی اصول مشتری مداری روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در سالن همایش های باشگاه میلاد برگزار می شود.

به گفته رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج؛ متصدیان و کارگران غُرف بازارهای کلاک، شاهین ویلا، گلایل، کیانمهر، فجر، لاله، ماهان، اهری، کوثر، نقش جهان، بوستان، البرز، کاج، بنفشه، میخک و حسن آباد موظف به شرکت در کارگاه آموزشی اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع هستند.

وحیدی با اشاره رقابتی شدن بازارها، یادآور شد: توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف کنندگان موجب شده تا مشتری مداری به مهمترین مزیت رقابتی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =