فضای سبز کاخ مروارید

همزمان با نوروز ۹۹ علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب و باز شدن درهای کاخ مروارید به روی شهروندان شاهد برگزاری جشن نوروزگاه در این محل خواهیم بود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه ساماندهی وضعیت فضای سبز کاخ مروارید با جدیت دنبال می شود، اظهار داشت: از توجه شهردار و اعضای شورای شهر کرج برای حفظ و مرمت فضای سبز کاخ مروارید قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اجرای طرح های متناسب با فضای کاخ مروارید و افزایش بسترهای خدمات رسانی به شهروندان، گفت: استقرار مبلمان شهری، نورپردازی، کاشت گونه های گیاهی و ساماندهی و بهسازی ساختمان های همجوار از اقداماتی است که از سوی شهرداری در کاخ مروارید انجام می شود. 

بضاعتی پور ادامه داد: از روزی که بخشی از این کاخ در اختیار شهرداری قرار گرفت علف زنی ۲۷ هکتار از محوطه و اصلاح آبخور درختان در حدود ۹۰۰ عدد و همچنین حذف سرشاخه های خشک و اصلاح تاسیسات آبیاری آغاز و در حال انجام است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ نفر به صورت روزانه در این مجموعه مشغولِ فعالیت هستند، یادآور شد: تلاش مجموعه مدیریت شهری آماده‌سازی این مجموعه تاریخی برای استفاده شهروندان است.

به گفته این مسئول؛ همزمان با نوروز ۹۹ علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب و باز شدن درهای کاخ مروارید به روی شهروندان شاهد برگزاری جشن نوروزگاه در این محل خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =