جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

شهردار کرج گفت: فاز اول آرامستان بهشت علی (ع) با مساحت ۴۰ هکتار قابلیت دفن ۴ هزار و ۵۰۰ متوفی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری  کرج امروز،علی کمالی زاده در صد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به بهره برداری از آرامستان بهشت علی (ع) اظهار داشت: فاز اول این آرامستان تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد. 

وی با بیان اینکه با آغاز به کار آرامستان بهشت علی (ع) بخش بزرگی از نیاز استان برطرف می شود، گفت: فاز اول آرامستان بهشت علی (ع) با مساحت ۴۰ هکتار قابلیت دفن ۴ هزار و ۵۰۰ متوفی را دارد.

به گفته شهردار کرج؛ این آرامستان دارای امکانات اولیه شامل آبخوری، سرویس بهداشتی و ساختمان موقت پذیرش است.

برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز اولویت مدیریت شهری است

این مسئول در ادامه برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: با همکاری و مشارکت دستگاه‌ها با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام می شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما پیشگیری از گسترش این نوع ساخت و ساز ها است، گفت: به منظور ساماندهی ساخت و سازها و نظارت مستمر و دقیق بر آنها و نیز جلوگیری از توسعه بی رویه شهر، اقدامات پیشگیرانه در دستور کار دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری قرار دارد.

کمالی زاده با اشاره به گلایه عضو شورای شهر در خصوص تغییر وضعیت فضای اطراف بوستان نبوت، تصریح کرد: پارک نبوت با ۷۶ هزار مترمربع وسعت یکی از پارک های قدیمی شهر کرج به شمار می رود که با بهره مندی از امکانات رفاهی مورد استفاده و استقبال شهروندان قرار دارد.

وی با تاکید بر حفظ زیبایی های بصری این پارک یادآور شد: این مجموعه بزرگ که روبروی مجتمع تجاری مهستان واقع شده متعلق به اداره‌ کل مسکن و شهرسازی است که قطعه های بایر آن به برخی از ارگان ها همچون امور کتابخانه ها و آستان قدس رضوی واگذار شده اما فضای سبز آن دست نخورده باقی مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =