صدوشصت ودومین جلسه رسمی شورای اسلامی تشکیل شد

برخی شهروندان توقع دارند مشکلات مالی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و ... بوسیله اعضای شورا رفع شود اما که این اقدامات فراتر از دایره اختیارات آنها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عزیز اکبریان با اشاره به ضرورت حفظ انسجام در بین اعضا شورای شهر، اظهار داشت: شوراها باید نسبت به هزینه کرد منابع و اعتبارات شهرداری ها که بیت المال است حساسیت زیادی به خرج دهند چرا که در این خصوص وظیفه شرعی و قانونی دارند.

وی آسیب شناسی فعالیت شوراها را اقدامی ضروری برای ارتقا و بهبود کارایی این نهاد مردمی دانست و افزود: این مهم باید ابتدا توسط خود شوراها دنبال شود تا آنها بتوانند از طریق یک نظام خودکنترلی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در خصوص رفع کاستی ها و بهبود نقاط قوت شان برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان بکوشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهروندان توقع دارند مشکلات مالی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و ... شهر بوسیله اعضای شورا حل شود، گفت: این در صورتی است که این اقدامات فراتر از دایره اختیارات شوراهاست.

اکبریان در ادامه با اشاره به شرایط کشور یادآور شد: تحریم های سختی داشتیم که گردش مالی کشور را با مشکل روبرو کرد امید است با تسهیل امور شرایطی همواره کنیم تا درسایه آن رفاه شهروندی و رونق اقتصادی در شهرها را رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =