عباس وحیدی

‌رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: به زودی ۳۰ دکه مطبوعاتی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: در حال حاضر۳۱۲ دکه مطبوعاتی در کرج فعال است که ۳۰ مورد از آنها غیرمجاز هستند.

وی ادامه داد: با تصمیمات اتخاذ شده، طی چند روز آینده این دکه‌ها جمع‌آوری و با این اقدام پرونده فعالیت دکه‌های غیرمجاز در کرج برای همیشه بسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۰ تا کنون هیچ دکه جدیدی به کرج اضافه نشده، تصریح کرد: با ساماندهی وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی، از آشفتگی چهره شهر کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال روش‌هایی برای ساماندهی اقلامی که در دکه‌های مطبوعاتی عرضه می‌شوند هستیم، گفت: متاسفانه ماهیت بسیاری از این دکه‌ها تغییر کرده و شاهد عرضه انواع مواد خوراکی، دخانیات، وسایل بازی و... از طریق آنها هستیم.

وحیدی اظهار کرد: برای اصلاح این وضعیت بنا شده از دکه‌هایی که به مغازه تبدیل شده اند، عوارض چند برابری دریافت شود تا کم کم شاهد بازگشت ماهیت واقعی کیوسک‌های مطبوعاتی باشیم.

وی در ادامه به عرضه مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب تنظیم بازاری در بازارروزهای کرج اشاره کرد و گفت: نرخ تنظیم بازاری مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ است ولی در بازار روزهای کرج امروز به نرخ هر کیلو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این مسئول همچنین به اجرای طرح دستچین در برخی بازارروزهای کرج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این طرح در هفت بازار روز در حال اجراست و با استقبال غرفه داران و شهروندان مواجه شده است.

گفتنی است با اجرای طرح دستچین، امکان انتخاب میوه از سوی مشتریان در بازار روزهای کرج فراهم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =