• ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
  • کد خبر: 72484
رضا بیات

رییس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج: با هدف کاهش میزان ایرادات احتمالی به منظور اجرای فرآیندهای مرتبط با حوزه شهرسازی و کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همچنین یکپارچه سازی بازدیدهای ساختمانی، آزمون ضوابط و مقررات آتش نشانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج برگزار شد.

رضا بیات در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز از برگزاری آزمون ضوابط آتش نشانی و دوره های آموزشی و ضوابط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد و اظهار داشت: این آزمون برای پایش میزان یادگیری پرسنل حوزه های شهرسازی، دفتر فنی، صدور پروانه و مامورین بازدید حوزه شهرسازی مرکز و مناطق، آزمون دوره آموزشـی ضوابـط آتش نشانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست های اجرایی حوزه معاونت شهرسازی و معماری جهت تکریم ارباب رجوع در راستای تسریع امور مراجعین است، گفت: فرآیند های مرتبط با حوزه شهرسازی و کاهش مراجعه حضوری شهروندان و یکپارچه سازی بازدیدهای ساختمانی در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری قرار دارد.

به گفته این مسئول؛ این آزمون با هدف کاهش میزان ایرادات احتمالی به منظور اجرای فرآیندهای مرتبط با حوزه شهرسازی و کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همچنین یکپارچه سازی بازدیدهای ساختمانی، آزمون ضوابط و مقررات آتش نشانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج برگزار شد.

گفتنی است؛ دوره آموزشی ضوابط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ویژه کارشناسان و مسئولان حوزه شهرسازیِ مناطق نیز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =