احمد ناصربخت

نظام بودجه ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی بر مبنای عملکرد، ضمن تقویت انضباط مالی و شفاف سازی، به ارتقای کارایی، اثربخشی مصرف منابع و خدمات به مردم منجر می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت در جلسه کارگروه پیاده سازی دستورالعمل جدید تهیه، تدوین و اجرای تفریغ بودجه شهرداری های کلانشهرها که به میزبانی کرج برگزار شد اظهار داشت: تغییر در ساختار بودجه نظام بودجه‌ریزی به منظور تحقق اهداف شهرداری ها ضروری است.

وی با بیان اینکه نظام بودجه ریزی عملیاتی یک نظام مدیریتی بر مبنای عملکرد است، گفت: تغییر مبنای حسابداری از نقدی به تعهدی از الزامات و پیش شرط‌های بودجه ریزی عملیاتی است.

این مسئول مهمترین هدف بودجه ریزی عملیاتی را مشخص شدن دقیق بهای تمام شده، برآورد پروژه ها و همچنین مدت زمان اجرای پروژه ها دانست و یادآور شد: شفاف سازی یکی دیگر از اهداف ضروری این موضوع است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

معاون برنامه‌‍ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: نظام بودجه ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی بر مبنای عملکرد، ضمن تقویت انضباط مالی و شفاف سازی، به ارتقای کارایی، اثربخشی مصرف منابع و خدمات به مردم منجر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =