مصطفی خدابین

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج: طرح استقبال از مهر به منظور ارتقا سطح خدمات، فضاسازی و آماده سازی هر چه بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح شهر به صورت ویژه انجام شد.

مصطفی خدابین در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه این منطقه برای ارایه خدمات مطلوب به دانش آموزان و بازگشایی مدارس در بخش های مختلف اقدام به پاکسازی و تنظیف معابر، شستشو جداول معابر اصلی و گذرهای منتهی به کلیه مدارس کرده است، اظهار داشت: پاکسازی و امحاء پوسترهای تبلیغاتی، جمع‌آوری خاک و نخاله ساختمانی، رنگ آمیزی دیوارهای مدارس و پاکسازی علف های هرز پیاده روهای اطراف مدارس از دیگر اقداماتی که برای استقبال از مهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فضای سبز ۱۵ هزار بوته گل و گیاه های فصلی در معابر منطقه کاشه شده، گفت: بیش از ۱۵۰ اصله درخت از نوع زرشک، توری، رز و سایر درختچه ها نیز در اطراف مدارس و مراکز آموزشی کاشته شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در ادامه به برخی کارهای عمرانی نیز اشاره کرد و افزود: ترمیم پیاده روها در محدوده مدارس، ترمیم مسیرهای حفاری، لکه گیری آسفالت مدارس و نصب تابلوهای گذر دانش آموزان از دیگر اقداماتی بوده است که در طرح استقبال از مهر اجرای شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =