احمدی پرگو

نمای ساختمان ها باید با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی، ضوابط شورای عالی شهرسازی و معماری و مقررات ملی ساختمان انطباق کامل داشته باشند.

احدالله احمدی پرگو در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تشکیل کمیته نما در مناطق دهگانه شهردای کرج اظهار داشت: بعد از تصویب آیین نامه تشکیل کمیته نما توسط شورای شهر این آیین نامه به مناطق دهگانه ابلاغ و هر منطقه موظف به راه اندازی این کمیته شد.

وی با با بیان اینکه نمای ساختمان ها باید با طرح های ایرانی اسلامی همخوانی داشته باشند، گفت: نماهای نامتعارف تا انجام اصلاحات مورد نیاز پایان کار نمی گیرند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به چگونگی تایید نمای ساختمان ها در کمیته نما، افزود: نمایی که برای ساختمان در نظر گرفته می شود باید با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی، ضوابط شورای عالی شهرسازی و معماری و مقررات ملی ساختمان انطباق کامل داشته باشد؛ در صورت مغایرت داشتن طرحِ پیشنهادی و نمای اجرا شده، پایان کار صادر نمی شود.

پرگو ادامه داد: در بحث کمیته نما ما به عنوان شهرداری موظف هستیم اسناد بالادستی را به طور دقیق اجرا کنیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه نمای ساختمان های کرج رصد می شود، خاطرنشان کرد: مالکین برای جلوگیری از هزینه های مضاعف طرحی که به تصویب کمیته نما می رسد را اجرایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =