احد رسولی -رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری و بافت های فرسوده

ارتقای کیفیت زندگی، برقراری امنیت اجتماعی، ایمنی محیط زندگی و افزایش بستر سلامتی مهمترین مولفه های محله محوری و حکمروایی خوب شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احد رسولی در بازدید از شهرک بنفشه طرح تعریض و ساماندهی ورودی این شهرک را اولویت دانست و اظهار داشت: تحقق این موضوع نیازمند تملک چندین پلاک توسط منطقه ۲ شهرداری کرج است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط طرح تفصیلی، گفت: تملک املاک واقع در این طرح باید توسط شهرداری و با همکاری شهروندان و ساکنین این محله انجام شود.

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافتهای فرسوده شورای شهر کرج ادامه داد: امیدوارم عملیات تعریض، ساماندهی و ارتقای کیفی مسیر عابرین پیاده، رعایت ایمنی و اصلاح هندسی ورودی شهرک بنفشه باید تا پایان امسال پایان یابد.

به گفته رسولی؛ با اجرای این پروژه علاوه بر کاهش تصادفات و حفظ امنیت عابرین در نقطه ی حادثه خیز و پر خطر، بخشی از مشکلات ترافیکی این منطقه حل خواهد شد. همچنین با پیگیری های انجام گرفته عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت کوچه مرداد، ترمیم آسفالت جاده های پرتردد منطقه از جمله پل فردیس، مقابل ایستگاه متروی کرج و سه راه سرحد آباد و همچنین نصب تابلوی کوچه های اول و دوم خیابان بهارستان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

رسولی ارتقای کیفیت زندگی، برقراری امنیت اجتماعی، ایمنی محیط زندگی و افزایش بستر سلامتی در محله را از مهمترین مولفه های محله محوری و حکمروایی خوب شهری دانست و یادآور شد: در هر منطقه طراحی و اجرای یک محله و کوچه ی خوب در دستور کار مدیران مناطق دهگانه قرار گیرد.

‌با پیشنهاد رسولی برای مشارکت هر چه بیشتر اهالی مقرر شد از طرف ساکنان این منطقه چند نفر به عنوان نماینده برای پیگیری انجام امور عمرانی با شورا و شهرداری منطقه ۲ همکاری لازم را داشته باشد.
 
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری و مشارکت شهروندان در زمینه مدیریت شهری، کلید موفقیت و تنها راه رفع مشکلات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =