علی رضا عاقلی

از آنجایی‌که بخش مهمی از منطقه چهار در بافت فرسوده جای گرفته، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه شریان‌های شهری در این منطقه با جدیت پیگیری می شود.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه ترافیک یکی از مهمترین معضلات شهرهای امروزی است، اظهار داشت: عملیات احداث زیرگذر ولیعصر (عج) با هدف کاهش حجم ترافیک با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: از آنجایی‌که بخش مهمی از منطقه چهار در بافت فرسوده جای گرفته، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توسعه شریان‌های شهری در این منطقه با جدیت پیگیری می شود تا مشکلات ترافیکی و عبور و مرور در این محدوده به حداقل برسد.

عاقلی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین کاهش زمان سفرهای درون شهری عنوان کرد و گفت: تکمیل این پروژه طبق برنامه و زمانبندی مشخص در دستور کار سازمان قرار دارد.

توزیع مکانیزه آسفالت در سطح معابر مناطق ۱ و۲ شهرداری کرج

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در ادامه از توزیع مکانیزه آسفالت در باند کندروی بلوار شورا و باند جنوبی بلوار ۴۵ متری کاج در منطقه یک و جاده محمدشهر حدفاصل پمپ بنزین زهره تا خروجی اتوبان قزوین در منطقه ۲ شهرداری کرج خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه نامناسب بودن خیابان ها و معابر اصلی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان است، تصریح کرد: عملیات تراش و روکش، بهسازی و لکه گیری آسفالت خیابان ها و معابر جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه در دستور کار سازمان عمران قرار دارد و به فوریت در حال انجام است.

وی با اشاره به اولویت بندی در اجرای طرح آسفالت معابر گفت: در این راستا عملیات بهسازی و مرمت آسفالت باند کندرو بلوار شورا با حدود هزار و ۳۰۰ تن آسفالت به تمام رسیده و عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه باند جنوبی بلوار ۴۵ متری کاج با صرف قریب به دو هزار تن آسفالت و توزیع آسفالت مکانیزه در جاده محمدشهر حدفاصل پمپ بنزین زهره تا خروجی اتوبان با حدود ۴۱۰ تن آسفالت در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =