آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در مناطق ده گانه، گفت: این طرح در راستای سهولت و ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس اجرا شد.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تشریح اقدامات این مجموعه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: برای اجرای هر چه بهتر طرح استقبال از مهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از توان حداکثری نیروهای خود بهره گرفت.

وی با بیان اینکه در وهله نخست بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نواقص و مشکلات ترافیکی مناطق توسط کارشناسان مربوطه شناسایی و زیرساخت‌های لازم برای رفع این مسائل فراهم شد، افزود: در راستای اجرای این طرح ۵۰ نقطه از معابر مقابل مدارس دولتی به منظور تسهیل در تردد دانش آموزان ایمن‌سازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اعلام اینکه عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده به مساحت تقریبی هزار و ۴۷۹ متر مربع به اتمام رسیده، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ تابلو با عنوان" احتیاط – مدرسه" و نصب تابلوی" عبوردانش آموزان – مدرسه" در سطح مناطق جانمایی و نصب شده است.

این مسئول تاکید کرد: نصب تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده با هدف ایمن سازی معابر و خط کشی بلوک عابر پیاده مقابل مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس  بوده است.

به گفته احمدی نژاد اقدامات مذکور به منظور ارتقاء و افزایش ایمنی تردد دانش آموزان همچنین جلوگیری از هر گونه بی نظمی و تصادفات ناشی از آن انجام گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =