کمالی دهقان

مجموعه مدیریت شهری کرج برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی را در فرهنگسراها و محله‌های این کلانشهر و پایگاه های مناطق و سازمان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کرده است.

به گزارش پاشگاه خبری کرج امروز، حسین کمالی دهقان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی، برپایی نمایشگاه کتب بصیرتی ،برگزاری مسابقه نقاشی  و مسابقه کتابخوانی اظهار داشت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های متمرکز پایگاه شهید سلطانی است که اجرایی شده است.

وی اجرای تئاتر خیابانی قطره‌ها در منطقه مهرشهر، نمایش مذهبی تنها سردار در پارک تنیس کرج، مراسم ویژه هنرمندان استان البرز در خانه هنرمندان، برپایی ‌ نمایشگاه قاصدک‌های عاشق، مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح را از دیگر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری برشمرد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج بیان کرد: برپایی شب شعر منظومه عاشورا و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است که در پارک هامون به اجرا در می‌آید و تئاتر خیابانی شبگرد در محدوده مصلی مهرشهر نیز این هفته میزبان علاقه مندان است.

این مسئول یادآور شد: حرکت اتوبوس جنگ به همراه برنامه فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در مصلی کرج و مهرشهر، کارگاه آموزشی کاریکاتور در امامزاده حسن (ع) و امامزاده محمد (ع) فردا پنجشنبه چهارم مهرماه‌  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سرود دفاع مقدس روزهای چهارم و پنجم مهرماه جاری در بلوار امامزاده حسن (ع) و فلکه دوم رجایی شهر کرج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که توسط شهرداری کرج اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =