طرح مسابقه

مسابقه فرهنگی گام دوم انقلاب در چند محور شامل چشم انداز، آرمان ها و اهداف انقلاب، تجربه های موفق انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب، مشارکت اجتماعی، مدیریت جهادی و انقلابی‌گری برگزار می شود.

سرهنگ غلام قربانی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه مسابقه فرهنگی گام دوم انقلاب در سال رونق تولید و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود اظهار داشت: این مسابقه با همکاری پایگاه شهید غلامعلی رسولی مدیریت طرح ساماندهی، پایگاه حضرت امام جعفر صادق (ع)، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری و در رشته های مقاله نویسی، آثار علمی پژوهشی، شعر و نثر ادبی برگزار می شود.

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج با اشاره به محورهای این مسابقه افزود: این مسابقه در چند محور شامل چشم انداز، آرمان ها و اهداف انقلاب، تجربه های موفق انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب، مشارکت اجتماعی، مدیریت جهادی و انقلابی گری در توسعه شهر پایدار، اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی ایرانی، حقوق شهروندی، دیپلماسی شهری، تکریم ارباب رجوع و نقش بسیج کارگران و کارمندان بسیجی در تحقق نویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

قربانی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی می توانند آثار خود را تا تاریخ  ۲۵/۸/۹۸ به فرهنگی حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج ارایه کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی rayeh-۱۲@yahoo.com  صندوق پستی  ۴۹۱/۳۱۵۳۵ تلفن تماس و تلگرام ۰۹۰۱۶۶۴۱۲۳۹ ارسال کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ۴۰ نفر از برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی در مراسم اختتامیه که ۵ آذرماه در روز بسیج مستضعفان برگزار می شود اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =