عکسواره علم را به من بسپار

پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی نخستین عکسواره با عنوان "علم را به من بسپار" را برگزار می کند.

حسین کمالی دهقان در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه این عکسواره در دو بخش آزاد و موبایل با موضوع اربعین و دفاع مقدس برگزار می شود، اظهار داشت: شرکت در این عکسواره برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مهرماه ۹۸ است، تصریح کرد: افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه ۱۱ لغایت ۱۳ آبان ماه خواهد بود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج بیان کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر ۴ فریم عکس در هر بخش به دبیرخانه عکسوارهارسال کند.

این مسئول یادآور شد: عکس‌ها باید با فرمت jpeg در اندازه‌ی، ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۳ مگابایت، بر روی سایت عکسواره بارگذاری شوند.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در هنگام بارگذاری در سایت عکسواره در قسمت توضیحات درج شوند افزود: دریافت آثار تنها از طریق سایت عکسواره به نشانی  www.karaj.irامکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت عکسواره ثبت نام و طبق دستور کار درج شده در سایت عمل شود.

کمالی دهقان با بیان اینکه عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند، ادامه داد: دبیرخانه‌ی عکسواره از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری در سایت عکسواره، معذور است .

به گفته فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج، به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، گواهی شرکت در عکسواره اهدا خواهد شد وآثار برگزیده جوایز نفیس اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =