دوربین مداربسته

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: ۷۰ درصد فضای آرامستان بهشت سکینه (س) تحت پوشش دوربین مدار بسته قرار دارد.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با هدف تقویت امنیت و ایجاد آسایش مراجعین، ۷۰ درصد از فضای محوطه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) به دوربین های مدار مجهز شده است.

این مسئول عنوان کرد: از سال ۹۷ تا کنون با خرید و توسعه تجهیزات جانبی و دوربین های مداربسته و راه اندازی آنها، بیش از دو سوم محوطه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) تحت پوشش این دوربین ها قرار گرفته است.

وی افزود: نصب دوربین های پلاک خوان که قابلیت عکس برداری و ثبت پلاک تمامی خودروهای ورودی و خروجی از سازمان را دارد موجب شده شماره پلاک تمامی خودروها که در این آرامستان تردد دارند به طور شبانه روزی ثبت و قابل شناسایی باشد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تجهیز صد درصدی محوطه سازمان به دوربین های مداربسته عاملی بازدارنده برای وقوع جرم است گفت:  اقدامات زیر ساختی مانند جانمایی و کابل کشی ۴۰  دوربین دیگر نیز در سال ۹۷ انجام شده که در صورت اختصاص اعتبارات مربوطه، پوشش ۱۰۰ درصدی امنیتی  برای کل محوطه سازمان حاصل خواهد شد.

عسگری افزود:  شرایط روحی مراجعین بهشت سکینه (س) که تحت تاثیر از دست دادن عزیزانشان هستند مناسب نیست و همین باعث می‌شود آنان در بالا بردن شیشه خودرو و حتی قفل کردن درب آن دقت کافی به خرج ندهند که این امر  باعث ایجاد شرایطی برای سوء استفاده برخی مجرمان شده بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته به طور روزانه گزارشاتی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودروهای مراجعین  دریافت می‌شد که این امر نارضایتی شهروندان را در  پی داشت، افزود:  با نصب تابلو و اطلاع رسانی در خصوص تحت پوشش بودن فضاها به دوربین های مدار بسته، آمار گزارش سرقت در نیمه اول امسال به صفر نزدیک شده است.

عسگری در پایان عنوان کرد: برای ارتقا امنیت این آرامستان و همچنین تسریع حل و فصل موضوعات، طی برنامه ریزی های به عمل آمده، یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی نیز  به صورت دائم در محوطه مستقر و درحال گشت زنی است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =