محمد یساولی

با اضافه شدن سه ایستگاه آتش نشانی جدید، تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی کرج به ۲۹ مورد می‌رسد.

 رییس سازمان آتتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، از بهره برداری از سه ایستگاه آتش نشانی همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی خبر داد و افزود: با این اقدام تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر به ۲۹ مورد می رسد.

محمد یساولی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی در هفته آتش نشانی و ایمنی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده افزود: از جمله این اقدامات میتوان به خرید ۲۱ میلیارد تومان تجهیزات ایمنی اشاره کرد.

وی با در ادامه با اشاره به برنامه های هفته آتش نشانی گفت:  حضور نیروهای سازمان در یکی از پایگاه های انتقال خون و اهدای خون، بازدید از کودکان بی سرپرست و موسسه نگهداری ایتام، قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) و تجدید پیمان با شهید گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس ، قرائت فاتحه برای آتش نشانان شهید و ادای احترام به آن ها و شرکت در نماز عبادی سیسای جمعه (پنجم مهر) جزئی از برنامه های این هفته است.

یساولی عنوان کرد: عیادت از بازنشستگان آتش نشان ( ششم  مهر) و تجلیل از آتش نشانان برتر و بازنشستگان در پارک شهید چمران از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سازمان در هفته ایمنی و آتش نشانی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، اضافه کرد: هفتم‌ مهر ماه امسال برای نخستین بار در کرج تئاتر خیابانی در هفت نقطه از شهر بر مبنای آموزش ایمنی اجرا و از دانش آموزان برای تماشای این تئاتر دعوت می شود.

یساولی همچنین از بهره برداری از یک استخر خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی می تواند در افزایش آمادگی جسمانی پرسنل نقش بسزایی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =