قطارشهری

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج: با تزریق ماهانه ۱۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری تعداد نیروهای فعال در پروژه قطار شهری به هزار نفر می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر صلواتی در پنجاه و ششمین جلسه کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ قطارشهری اظهار داشت: با تزریق ماهانه ۱۰ میلیارد تومان به پروژه قطارشهری کرج، این قابلیت به وجود می آید که جبهه های کاری در این پروژه به صورت سه شیفت کار کنند.

وی با بیان اینکه با تحقق این مهم امکان سرعت بخشیدن به اتمام پروژه افزایش می یابد، گفت: یافته و می توان نوید استفاده از متروی کرج را در مدت زمان کمتری نسبت به گذشته به شهروندان داد.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قدردانی از حضور و حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر یادآور شد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و قول های داده شده مبنی بر تزریق ماهانه ۱۰ میلیارد تومان به این طرح، اکنون نیروهای فعال این پروژه به هزار نفر رسیده است.

گفتنی است؛ پنجاه و ششمین جلسه کارگروه فنی و اجرایی خط ۲ قطار شهری کرج با حضور محمدحسین خلیلی اردکانی و احد رسولی، از اعضای ناظر شورای شهر کرج و مدیران، مشاوران و پیمانکار پروژه برگزار و گزارش چگونگی تزریق نقدینگی طبق اولویت و زمانبندی طراحی شده به پروژه مورد بحث و برنامه ریزی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =