صدو شصت وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در قاب تصویر

پروژه قطار شهری برای اولین بار در شورای پنجم صاحب بودجه شده و مجوز فروش اوراق مشارکت گرفت که این موضوع چالش های زیادی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در نطق پیش از دستور صد و شصت و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت: راه اندازی مترو یکی از خواسته های بحق مردم و یکی از برنامه های شورای پنجم بوده است که تاکنون پیشرفت خوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری در پایان شورای چهارم متوقف و با روی کار آمدن دوره پنجم به اولویت تبدیل شد، گفت: پروژه قطار شهری برای اولین بار در شورای پنجم صاحب بودجه شده و مجوز فروش اوراق مشارکت گرفت که این موضوع چالش های زیادی به همراه داشت.

زارع با اشاره به تخصیص منابع برای مجتمع ایستگاهی پروژه قطار شهری یادآور شد: همه این ها نشان دهنده آن است که شورای پنجم به وظایف خود برای به سرانجام رساندن پروژه قطار شهری عمل کرده تا برخی ایستگاه ها را راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در بازدیدی که از یکی از ایستگاه ها داشتم شاهد فعالیت یک دستگاه و یک کارگر بودم، بیان کرد: این پیام خوبی نیست. با توجه به این که پروژه عملا قفل شده و فعالیتی ندارد چگونه می توان امیدوار بود مشکل مترو حل شود؟

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه تحقق اهداف مدیریت شهری را نیازمند تلاش دانست و خاطرنشان کرد: اکنون وقت مطالبه گری مترو فرا رسیده است. از شهردار می خواهم این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به پروژه بزرگراه شمالی افزود: متاسفانه روند پیشرفت این پروژه بسیار کند است، امیدوارم با برنامه ریزی بهتر شاهد تغییر در روند حرکتی این پروژه باشیم.

زارع در ادامه به نیمه کاره ماندن پروژه حصارک نیز پرداخت و گفت: این پروژه آبروی شورای پنجم است، باید با رفع مشکلات هر چه زودتر رُبان افتتاح قیچی خورده و مردم شاهد بهره برداری از این پروژه باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =