احدالله احمدی پرگو

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج: تحلیل خلاف و محاسبات جریمه به صورت سیستمی، امکان پیگیری آرا صادر شده، گزارش گیری و تحلیل تخلفات به منظور بهبود مستمر ضوابط و مقررات شهرسازی یا نحوه مقابله با تخلفات از مزیت های راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد است.

احداله احمدی پرگو در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد شهرداری اظهار داشت: راه اندازی سیستم کمیسیون ماده صد با توجه به پیچیدگی های فنی آن یکی از اقدامات قابل توجه سازمان فاوا و جزو دستاوردهای بزرگ شهرداری کرج به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این زیرسیستم کمک زیادی به گرفتن تصمیمات اعضای کمیسیون و جلوگیری از بروز خطا در انجام محاسبه و وصول مطالبات شهرداری می کند، یادآور شد: تحلیل خلاف و محاسبات جریمه به صورت سیستمی، امکان پیگیری آرا صادر شده، گزارش گیری و تحلیل تخلفات به منظور بهبود مستمر ضوابط و مقررات شهرسازی یا نحوه مقابله با تخلفات از دیگر مزیت های این نرم افزار است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج ادامه داد: با راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد و الکترونیکی شدن فرایندها، فرآیند ثبت و ابلاغ رای که پیش از این طولانی بود به حداقل ممکن رسیده است.

به گفته پرگو؛ از دیگر مزایای استقرار این سامانه سرعت و دقت و نظارت لازم در اجرای رای صادره است بطوری که بر اساس رای اعضای کمیسیون، مبلغ جریمه به صورت سیستمی و در همان جلسه یِ کمیسیون محاسبه می شود.

این مسئول با اشاره به دیگر اهداف راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد شهرداری کرج خاطرنشان کرد: کاهش بروکراسی اداری و تسهیلِ امور شهروندان سیاست شهرداری کرج است که این مهم با برنامه ریزی در حال انجام است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =