آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از انجام عملیات ضربتی لایروبی کانال ها و انهار این منطقه با توجه به آغاز فصل بارش ها خبر داد.

آرش یگانی در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه عملیات لایروبی انهار و کانال های روباز و بسته با نظارت خدمات شهر منطقه انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارش و همچنین آب گرفتگی معابر در هنگام بارندگی، جوی ها نقش پر رنگی در هدایت سیلاب ها و جلو گیری از آبگرفتگی معابر ایفا می کنند.

این مسئول افزود: از آنجایی که این آبگذرها در طول مدت سال به دلیل انباشته شدن پساب ها و گل و لای، کم عمق می شوند لذا هر ساله در این فصل عملیات لایروبی انجام می شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج ادامه داد: نهر کمال آباد در خیابان شهید بهشتی، کانال حسین آباد در بلوار شهدای دانش آموز پل عرضی بلوار طالقانی، کانال چهار راه دانشکده تا میدان توحید، کانال چهار راه دانش آموز تا روبروی بانک ملی، کانال و پل های عرضی ضلع شمال میدان امام، کانال مهرویلا، کانال و پل های داخل ترمینال شهید کلانتری و جنب اتوبان و چهارراه سهروردی و کانال بلوار یادگار امام را از کانال ها و انهار لایروبی شده عنوان کرد.

یگانی با اشاره به تسریع در انجام عملیات لایروبی انهار، یادآور شد: لایروبی به موقع جوی ها و انهار از تمهیدات منطقه قبل از بارش نزولات آسمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =