خدابین

بازدیدهای مستمر تیمِ مشترک معاون شهرسازی و خدمات شهری شهرداری کرج برای کنترل، پیشگیری و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و تخلفات ساختمانی در این کلانشهر آغاز شده است.

مصطفی خدابین در گفت ‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به از شروع بازدیدهای مستمر برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی اظهار داشت: پیرو اقدامات صورت گرفته قبلی و تعیین شرح وظایف مامورین فنی و کنترل نظارت در نواحی تقسیم بندی شده؛ تاکنون چندین عملیات ساختمانی مغایر با پروانه متوقف و پرونده ملک مورد نظر به کمیسیون ماده صد ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها جایگاه مهمی در انتظام شهری دارند، گفت: به ویژه اینکه باید نسبت به ساخت سازهای تحت نظارت خود در چهارچوب طرح‌های جامع و تفصیلی شهر و هرگونه عملیات خارج از ضوابط شهرسازی نیز حساس باشند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان یکی از موضوعات مهم، افزود: باید تلاش شود فرآیند توسعه و پیشرفت شهرو خدمات رسانی مطلوب به مردم از راه قانونی هموار شود و با نظارت مستقیم بر ساخت و ساز ها؛ از رشد ساخت وسازهای غیرمجاز و مغایر با پروانه جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =