خدمات شهری

تلاش مجموعه مدیریت شهری ایجاد شهری ایمن و سلامت برای شهروندان است که تلاش می کنیم با استفاده از همه امکانات در این مسیر دشوار گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا زین العابدینی در جلسه هم اندیشی با روسای برخی سازمان های شهرداری کرج، اظهار داشت: خدمات شهری و سازمان های تحت نظارت این معاونت، جزو تاثیرگذارترین مراکز خدمات رسانی  به شهروندان هستند چرا که به طور مستقیم با آسایش، رفاه، سلامت، مسائل زیست محیطی و بهداشتی شهروندان در ارتباط است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانیِ مطلوب به شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است، گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج پنج سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و مدیریت آرامستان ها را تحت نظارت دارد که از جمله وظایف پیش بینی شده در شرح خدمات این سازمان ها؛ نظارت بر گردش کار و حسن انتظام امور سازمان های ذکر شده در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری ایجاد شهری ایمن و سلامت برای شهروندان است که تلاش می کنیم با استفاده از همه امکانات در این مسیر دشوار گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =