شهید گمنام

ربیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در مقبره شهدای گمنامِ آرامستان بهشت علی (ع) خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان هشت ‌سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: شهدا با اهدای جان خود اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی هدیه کردند. 

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تداوم بخش راه و هدف آنهاست، گفت: اکنون و در روزهای ابتدایی بهره برداری از فاز نخست آرامستان بهشت علی (ع) این افتخار نصیب ما شده است که پیکر مطهر دو شهید گمنام در این آرامستان به خاک سپرده شده و این مکان به حضور این عزیزان مزین شود.

عسگری افتخار میزبانیِ آرامستان بهشت علی (ع) از پیکر متبرک سرو قامتان هشت سال دفاع مقدس را از عنایات پروردگار دانست و گفت: پس از هماهنگی و پیگیری های انجام شده و در جلسه ای با حضور سردار اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز مقرر شد پیکر مطهر این دو شهید پنج شنبه دوم آبان ماه امسال در قالب کاروانی از عاشقان ولایت و شهادت، از کرج به سمت محمد شهر، ماهدشت تشییع و طی مراسمی معنوی در آرامستان بهشت علی (ع) بهخاک سپرده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =