1111111

مجموعه مدیریت شهری با همراهی نیروی انتظامی برای کاهش مشکلات و افزایش امنیت اجتماعی تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده پیش از ظهر امروز با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان البرز با تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار محمدیان، اظهار داشت: پلیس با تکیه بر تعهد، اخلاص و اعتمادِ عمومی آرامش و امنیت را برای شهروندان به وجود آورده است. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با همراهی نیروی انتظامی برای کاهش مشکلات و افزایش امنیت اجتماعی تلاش می کند، گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری برای ارایه خدماتِ مناسب به شهروندان هماهنگی و همکاری با نیروی انتظامی است. 

شهردار کرج ادامه داد: قطع یقین این دو دستگاه می توانند با تعامل، بهره مندی از دانش روز و ارتباط دوسویه با رسانه در جهت حفظ و توسعه امنیت قدم‌های موثری بردارند.

کمالی زاده با قدردانی از حمایت‌ های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود نیازمند همراهی و مشارکت شهروندان است که این فرایند به وضوح قابل مشاهده است.

این مسئول با بیان اینکه شهردای آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است، یادآور شد: نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری در سایه تعامل و همفکری می‌توانند بیش از گذشته امنیت، آرامش و توسعه را به شهر و شهروندان هدیه کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =