صدوشصت وپنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تشکیل شد

تکمیل طرح تعریض اتوبان (از پل فردیس تا عوارضی قدیم به سمت فردیس) در دستور کار شهرداری کرج قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به متوقف شدن عملیات اجرایی ادامه پارک شهید ایرانی و پوشیده شدن نمای زیبای پارک به وسیله دیوارهای اطراف، اظهار داشت: این دیوارها محلی برای انباشت زباله و وسایل دستِ دوم شده است.

وی خواستار برداشته شدن دیوارها، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این محدوده و فعال شدن دوباره عملیات عمرانی پارک شهید ایرانی شد و گفت: امیدوارم با بهره برداری از این پارک شاهد استفاده شهروندان از این فضای زیبا باشیم.

این عضو شورا در ادامه از شهردار کرج برای اتمام عملیات اجرایی بلوار گلستان که از مطالبات شهروندان این منطقه بود قدردانی کرد.

این مسئول ادامه داد: ساماندهی قسمت انتهایی بلوار گلستان که به اتوبان متصل می شود نیز ضروری ست.

ساماندهی تاکسی های میدان حصارک مطالبه شهروندان است

نبیونی با تاکید بر اینکه ساماندهی وسایل نقلیه و تاکسی های میدان حصارک و دانشگاه خوارزمی از مطالبات شهروندان است، گفت: ضروری است ساماندهی تاکسی های این محدوده در دستور کار قرار گیرد.

وی با ضروری دانستن تکمیل طرح تعریض اتوبان (از پل فردیس تا عوارضی قدیم به سمت فردیس) خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات بخشی از اقدامات مدیریت شهری به صورت نیمه کاره رها شده که به فضای سبزِ حاشیه اتوبان آسیب وارد کرده است.

عضو شورای شهر کرج افزود: امیدوارم عملیات تعریض اتوبان با سرعت بیشتری انجام شود تا علاوه بر بهبود حاشیه سبز اتوبان؛ شهروندان نیز از نمای بصری این فضا بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =