مهدی حاج قاسمی-رییس کمیسیون عمران وحمل ونقل ترافیک

ابهامات زیادی در خصوص قراردادهای منعقد شده شهرداری با سازمان همیاریها در طول دوره شورای چهارم وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور صد و شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت بررسی ابهامات موجود در قراردادهای شهرداری و سازمان همیاری ها تاکید کرد.

وی به انعقاد قراردادهایی با سازمان همیاری ها طی دوره چهارم شورا اشاره کرد و گفت: متاسفانه ابهامات زیادی در این قراردادها وجود دارد که نیازمند پیگیری است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج افزود: لازم است شهرداری گزارش کاملی از تعداد و نحوه و نوع قراردادها با سازمان همیاری و اقدامات حقوق و قضایی انجام شده توسط شهرداری را در اسرع وقت به شورا ارسال کند.

وی همچنین به ابهامات شرکت تامین نیرو آب و خاک هستی که در ابتدای سال  کشف شده اشاره کرد و افزود: اختلافاتی در مبلغ مازاد دریافت شده از شهرداری مشاهده شده که این موضوع باید بررسی شود.

این عضو شورا ادامه داد: بعد از کشف موضوع، مطرح می شود که حدود ۳۰ میلیارد تومان مازاد از شهرداری دریافت شده این در حالی است که اخیرا مبلغ اعلام شده توسط کارشناس حدود ۲۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

وی از شهردار کرج خواست تا موضوع را پیگیری کرده و با توجه به افزایش ارزش پول در این چند سال گزارش اقدامات انجام شده توسط شهرداری را ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =