منطقه 2- بازدید معاون دادستان

معاون دادستان کرج از تشدید نظارت های دستگاه قضا بر ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی صمدی قربانی با حضور در منطقه ۲ شهرداری کرج با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای کاهش ساخت و ساز غیرمجاز و ساماندهی بازار روز ولی عصر (عج) اظهار داشت: طی چند ماه گذشته از روند ساخت وساز های غیرمجاز در این منطقه جلوگیری شده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود خلاهای قانونی در شهرداری ها، گفت: ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها نیاز به بازنگری جدی دارد.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می کنیم شهرداری در راستای اهداف مدیریت شهری و رفاه شهروندان قدم های اساسی بردارد، ادامه داد: باید به دنبال کاهش معضلات و چالش های شهری باشیم.

صدور پروانه ساختمانی راهکار پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در حاشیه این بازدید افزود: استفاده از ابزارهای نظارتی سدی محکم در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز است.

مرتضی جلالیان با اشاره به اینکه این منطقه اهتمام ویژه ای در انجام امور صدور پروانه ساختمانی در کوتاه ترین زمان ممکن دارد، خاطرنشان کرد: تسهیل در امور صدور پروانه ساختمانی از اقدامات و راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز می تواند باشد.

وی همچنین نظارت جدی را از دیگر اقدامات مطلوب در جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز دانست و گفت: اعمال مدیریتِ واحد در حریم شهری، استفاده از ابزارهای نظارتی و تصمیم گیری های درست در کنترل و پیشگیری از معضل ساخت و ساز غیرمجاز موثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =