عضوشورای اسلامی شهر.فریده بزنی بیرام وند

با توجه به کاهش دمای هوا ضروری است لباس مناسب فصل برای کارگران خدمات شهری فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از ساماندهی دستفروشان در مناطق ۱ و ۶ شهرداری کرج عنوان کرد: این مهم باید در تمامی مناطق محقق شود.

وی به ضرورت ساماندهی روزبازارها نیز اشاره کرد و افزود: برخی روزبازارها در نیمه دوم سال شلوغ می شوند و از نظم ساماندهی خارج می شوند این در حالی است که در این وضعیت باید قیمت و کیفیت اقلام مورد استفاده شهروندان در این بازارها کنترل شود تا این شلوغی موجب کاهش کیفیت و افزایش قیمت اجناس و نارضایتی شهروندان نباشد.

ایمنی و رفاه کارگران خدمات شهر در فصل سرما فراهم شود

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه پوشاک کارگران خدمات شهر برای فصل سرما مناسب نیست، خواستار فراهم کردن لباس و دستکش مناسب برای این افراد شد.

وی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، قیمت لباس برای خدمات شهر نسبت به قبل ۱۰ برابر شده است اما این موضوع نباید دلیلی باشد تا ایمنی کارگران به خطر بیفتد.

تدابیر لازم برای جلوگیری از روان شدن آبهای سطحی

 بیرانوند در ادامه به فرا رسیدن فصل سرما و شروع بارش برف و باران در این فصل اشاره کرد و افزود: از الان باید تدابیر لازم برای جلوگیری از روان شدن آبهای سطحی اندیشیده شود.

وی در پایان از مناطق ۱، ۶، ۸ و ۹ به منظور خدمات رسانی مناسب به مدارس قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =