مهدی حاجی قاسمی

شورای شهر کرج خرداد امسال نرخ مصوب کرایه سرویس مدارس را ابلاغ کرد اما متاسفانه هر روز شاهد مراجعه اولیایی هستیم که به افزایش دو سه برابری نرخ کرایه ها معترض هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور صد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر کرج با انتقاد از اجرایی نشدن نرخ مصوب کرایه سروییس مدارس اظهار داشت: مدارس موظف به اعمال نرخ مصوب شورا هستند. 

وی با بیان اینکه باید با متخلفین برخورد جدی شود؛ گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور خانواده ها دیگر توان پرداخت هزینه های اضافی به موارد اینچنینی را ندارند.

این عضو شورا یادآور شد: شورای شهر خرداد امسال نرخ مصوب کرایه سرویس مدارس را ابلاغ کرد اما متاسفانه هر روز شاهد مراجعه اولیایی هستیم که به افزایش دو سه برابری نرخ کرایه ها معترض هستند.

اعمال سیاست های تشویقی برای بازگشایی معابر

حاجی قاسمی در ادامه با بیان اینکه شهرداری سیاست های تشویقی مناسبی را برای مالکین در طرح بازگشایی معابر در نظر گرفته اما استقبالی از این موضوع نمی شود، افزود: شهرداری با استفاده از تسهیلات بانکی معابر را بازگشایی کند.

عضو شورای شهر کرج به بازگشایی بلوار میرزاخانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بازگشایی این بلوار و چند بلوار مشابه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و روان سازی دارد، ضروری است شهرداری با استفاده از تمهیدات ویژه برای اجرای این پروژه ها اهتمام ویژه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =