شورای معاونین

آنچه امروزه توسعه خدمات شهری را تضمین می‌کند مشارکت همه شهروندان در فعالیت‌های شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده در جلسه شورای معاونین با اشاره به آماده شدن کرج برای برگزاری مانور لایروبی، اظهار داشت: افزایش کیفیت و کارایی در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی به ویژه خدماتِ شهری، ضروری است. 

وی هدف از اجرای مانور لایروبی را آمادگی برای مواجهه با سیلابی شدن معابر عنوان کرد و افزود: همه دستگاه ها وظایف ویژه‌ای به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها پیش از رسیدن فصل بارندگی بر عهده دارند که این مهم با جدیت دنبال می شود.

این مسئول با اشاره به ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در حوزه هایی مانند تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ و نقل عمومی، نظافت معابر، توسعه فضاهای سبز شهری، توجه به کیفیت آسفالت معابر و توسعه و ایمنی راه ها، ادامه داد: عدالت در توزیع خدمات و بهره مندی یکسان شهروندان از خدمات ارایه شده یکی دیگر از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است.

کمالی زاده با بیان اینکه مشارکت شهروندان برای مجموعه مدیریت شهری دلگرمی است، افزود: آنچه امروزه توسعه خدمات شهری را تضمین می‌کند مشارکت همه شهروندان در فعالیت‌های شهری است.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در پست های مدیریتی یادآور شد: ضرورت استفاده از نیروهای جوان، متخصص و کارآمد بیش از گذشته احساس می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =