محمدرضا فکور زاده

مالکان اراضی و املاک در محدوده منطقه و یا حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی و یا تفکیک اراضی و شروع احداث ساختمان باید از شهرداری پروانه ساخت دریافت کنند.

محمدرضا فکورزاده در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به انجام برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیرمجاز، اظهار داشت: طی روزهای گذشته ۲۰ واحد تجاری غیرمجاز (تبدیل پارکینگ به واحد تجاری) شناسایی و برخوردهای قانونی انجام شد.

به گفته وی؛ در همین راستا ۲۶ مورد جلوگیری از عملیات ساختمانیِ غیرمجاز، ۵ مورد جلوگیری از حفاری غیرمجاز و ۴ مورد اخذ دستور از مقام قضایی برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیز انجام شده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم دریافت پروانه قبل از شروع عملیات ساختمانی، گفت: مالکان اراضی و املاک در محدوده منطقه و یا حریم آن ، قبل از هر اقدام عمرانی و یا تفکیک اراضی و شروع احداث ساختمان باید از شهرداری پروانه دریافت کنند.

فکورزاده با قدردانی از مقام قضایی و عوامل انتظامی در راستای همکاری همه جانبه و تامین منابع انسانی جهت برخورد با متخلفین و سازهای غیرمجاز، افزود: شهرداری می‌تواند ساختمان‌هایی که بدون پروانه احداث می‌شوند و یا ساختمان‌هایی که برخلاف مفاد پروانه بنا می‌شوند، اعمال قانون کند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج یادآور شد: سازندگان بنا به منظور حفظ حقوق خود و سایر شهروندان و برقراری نظم و انضباط در ساخت و سازهای شهری از انجام عملیات ساختمانی مغایر پروانه ساختمانی صادر شده، پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =