آرامستان

موضوع ساماندهی تابلوهایِ راهنما در قطعات در محوطه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) به عنوان یک خواسته توسط تعداد زیادی از زائرین مطرح شده بود که به فوریت در اولویت قرار گرفت.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه دریافت نظرهای مراجعین در هر مجموعه ای ابزاری توانمند در جهت ارتقا بهره وری است، اظهار داشت: پاسخگویی به هنگام به این درخواست ها می تواند باعث ایجاد ارتباطی دو سویه و رضایتمندی آنان شود.

وی با اشاره به پیشنهاد مراجعان برای ساماندهی تابلوهای راهنمای قبور در بهشت سکیته (س)، گفت: موضوع ساماندهی تابلوهایِ راهنما در قطعات در محوطه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) به عنوان یک خواسته توسط تعداد زیادی از زائرین مطرح شده بود که به فوریت در اولویت قرار گرفت.

رییس سازمان ادامه داد: تابلوهای طراحی شده علاوه بر شماره قطعه، حاوی نقشه موقعیت مکانی آرامستان، متن زیارت اهل قبور و معرفی راه های ارتباطی سازمان شامل آدرس درگاه اینترنتی، سامانه پیام کوتاه، آدرس ایمیل، شماره های تماس و در نهایت به عنوان یک قسمت بسیار کاربری رمزینه (QR Code) مرتبط با جستجوی محل دفن متوفی در قطعات است که در محل مناسب مطابق با تغییرات فضایی موجود اصلاح و جانمایی شده است.

این مسئول گفت: در طراحی تابلوهای راهنما ضمن استفاده از عناصر طراحی اسلامی مانند شمسه ها، ویژگی هایی مانند خوانایی و ابعاد متناسب نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته عسگری؛ این سازمان برای اخذ پیشنهادات و نظرات در حوزه های مختلف توسط راه های ارتباطی به صورت حضوری، تکمیل فرم نظرسنجی موجود در اداره متوفیات یا پنل های الکترونیکی و یا ارسال پیامک به شماره سامانه 20001530 آمادگی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =