آقای محمدرضااحمدی نژاد

علاوه بر تعمیر و بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس، با پیگیری شورای شهر و شهردار کرج انعقاد قرارداد خرید ۵۶ دستگاه اتوبوس نو نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه ترافیک به معضلی برای کلانشهرها تبدیل شده است، اظهار داشت: متاسفانه در گذشته برنامه مدون و دقیقی برای برون رفت از مشکلات ترافیکی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه با تهیه سند ITS" فناوری اطلاعات سیستم‌های هوشمند حمل و نقل" بخش عمده مشکلات ترافیکی شهر برطرف می شود، افزود: این سند تا پایان امسال تهیه و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر اینکه با تهیه سند توسعه ITS گام موثری در زمینه هوشمندسازی، کنترل عبور و مرور، اجرای طرح زوج و فرد، اجرای طرح LEZ و ثبت تخلف سرعت برداشته خواهد شد، یادآور شد: با هوشمندسازی چراغ‌های فرماندهی زمان بندی شناوری بر اساس حجم ترافیک عبوری در تقاطعات اصلی شهر لحاظ خواهد شد.

احمدی نژاد در بخش دیگری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: علاوه بر تعمیر و بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس، با پیگیری شورای شهر و شهردار کرج انعقاد قرارداد خرید ۵۶ دستگاه اتوبوس نو نیز در دستور کار قرارد دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =