استاد کاظمی

با فروش اوراق مشارکت، بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس نو تا پایان امسال وارد خطوط شهری می‌شود.

مجید استادکاظمی درگفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: به جز سال گذشته که حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرج شد، چندین سال است که اتوبوسی به خطوط اضافه نشده و همین مساله باعث فرسودگی ناوگان شده است.

وی با بیا اینکه علاوه بر این، تعهد خدمت بسیاری از اتوبوس‌های بخش خصوصی هم در حال اتمام است و این اتوبوس‌ها تا چند وقت دیگر از چرخه خدمات رسانی خارج می‌شوند، گفت: البته در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم تا دوره مسافرگیری اتوبوس‌های بخش خصوصی را تمدید کنیم.

این مسئول توضیح داد: درست است که تعداد اتوبوس‌ها در برخی خطوط شهر در مقایسه با تعداد مسافران بسیار کمتر است ولی تا وقتی اتوبوس‌های تازه نفس وارد ناوگان نشود، تغییری در وضع موجود ایجاد نمی‌شود.

استاد کاظمی تصریح کرد: درکنار نیاز به خرید اتوبوس‌های نو، در حال رایزنی برای نوسازی اتوبوس‌های فعال شهر هستیم تا از سرعت استهلاک آنها بکاهیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: قرار بود امسال ۱۷۰ اتوبوس نو از طریق فروش اوراق مشارکت به شهر اضافه شود ولی به دلایلی این تعداد کاهش یافته و به چیزی در حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه رسیده است.

استاد کاظمی یادآور شد: طی روزهای اخیر تعدادی از اتوبوس‌های شهر برای خدمات رسانی به زائرین به کربلا اعزام شده بودند که با بازگشت آنها وضعیت به حالت عادی بر می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =