برنامه ریزی

با توجه به شروع بارش ها؛ برنامه ریزی لازم برای رفع مشکل معابری که سال گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی، با اشاره به آغاز بارندگی‌ها افزود: با همکاری دستگاه های خدمات رسان، کرج برای مقابله با بارش های احتمالی آماده می‌شود.

این مسئول ضمن نام بردن معبرهایی که سال گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند، گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات این معابر انجام شده تا امسال شاهد آبگرفتگی نباشیم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث طبیعی عامل انسانی دارد، توضیح داد: برای ساختن شهرها متاسفانه مسیرهای طبیعی را مسدود کرده ایم و برای جبران آن باید راهکاری جهت نگه داشتن روان آبها داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه کندن چاه های جذبی نقش بسزایی در نگه داشتن روان آبها دارد، عنوان کرد: روان آبها اگر دیرتر متمرکز شوند، آبگرفتگی اتفاق نمی افتد.

وی یکی از نقاط خطرناک کرج در زمینه آبگرفتگی و ایجاد سیل را نهر دلمبر ذکر کرد و یادآور شد: لایروبی این کانال باید با دقت زیادی انجام شود و در زمان بارندگی یک ناظر در کنار این نهر حضور داشته باشد تا درخت یا زباله مسیر کانال را مسدود نکند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه طبق پیش بینی هواشناسی فردا(اول آبان) شاهد بارش شدید باران خواهیم بود، گفت: برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر باید همه زیرگذرهای شهر بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =