عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

در صورتی که لایحه ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مصوب شود، شهرداری ها به مستمری بگیران دولت تبدیل می شوند و شهرداری از درآمدهای پایدار فاصله می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع در صد و شصت و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: لایحه ارزش افزوده مجددا در مجلس مطرح شده است و این موضوع تهدیدی برای بسیاری از شوراها و شهرداری های کشور است.

وی با اشاره به اینکه دولت با مطرح کردن این لایحه علاوه بر تحمیل هزینه ها به شهرداری، قصد دارد سهم شهرداری را از ۴ درصد به ۳ درصد کاهش دهد، عنوان کرد: با تصویب این لایحه اختیار توزیع سهم ها نیز از شورای برنامه ریزی استان گرفته می شود و شهرداری ها به مستمری بگیران دولت تبدیل می شوند.

این عضو شورا از دیگر معایب تصویب لایحه یاد شده را تجمیع عوارض ذکر کرد و یادآور شد: این موضوع اختیارات و قانون شورا ها را تهدید می کند و موجب فاصله شهرداری از درآمدهای پایدار می شود.

زارع با تاکید بر اینکه تصویب لایحه ارزش افزوده، صدمات زیادی را به شهرها وارد می کند و موجب می شود شهرها در جهت تامین منابع با مشکل مواجه شوند، از نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خواست در جهت مخالفت با این لایحه تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =