حلقه دره کرج

با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و استاندادسازی فرایندها در مرکز پردازش و دفع حلقه دره می توان تا سالیان متمادی از ظرفیت و فضای موجود در این مرکز بهره برداری کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی درویش پور در بازدید از مرکز حلقه دره با قدردانی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اظهار داشت: اقدامات اخیر این سازمان در حلقه دره از اهتمام ویژه مدیریت شهری در بهبود وضعیت موجود دارد. 

وی با بیان اینکه امیدوارم به زودی شاهد تغییرات مثبتی در حوزه پسماند باشیم، گفت با وجود مدیران جوان و کارشناسان متخصص در این سازمان توقعات در حدی است که شهر کرج را در حوزه مدیریت پسماند باید با شهرهای بزرگ جهان مقایسه کرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: دستیابی به وضعیت مطلوب و ایده آل در حوزه پسماند در گرو همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی است. 

درویش پور خاطرنشان کرد: با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و استاندادسازی فرایندها در مرکز پردازش و دفع حلقه دره می توان تا سالیان متمادی از ظرفیت و فضای موجود در این مرکز بهره برداری کرد. 

این مسئول اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در کاهش بوی نامطبوع و  بهبود وضعیت موجود مثبت ارزیابی کرد و خواستار ادامه فعالیت ها و اقدامات با سرعت و توان بیشتر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =