عباس وحیدی

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از احداث بازار روز با هدف تامین مایحتاج روزمره شهروندان در منطقه ۷ خبر داد.

عباس وحیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به احداث بازار روز در منطقه ۷ شهرداری کرج افزود: بازارروزها حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستند که با تعدیل قیمت ها فرصت مناسبی را برای خرید مردم فراهم می آورند.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز مبرم این منطقه به بازار روز و بودجه پیش بینی سی میلیارد ریالی سال جاری و تحویل زمینی واقع در منطقه ۷ شهرداری کرج، و اخذ مجوزهای لازم جهت احداث بازار روز از سوی شهرداری کرج این مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفت، گفت: بر اساس سیاستهای کلان مجموعه مدیریت شهری کرج مبنی بر احداث بازار روز در مناطقی که فاقد آن هستند و تاکید شهردار بر تحقق این مهم؛ این بازار روز در زمینی به مساحت بالغ بر ۵ هزار متر مربع در اراضی هلیکوپتر سازی احداث می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج، تاکید کرد: کلنگ زنی و عملیات اجرایی این بازار روز پس از انتخاب پیمانکار ظرف مدت یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

به گفته این مسئول؛ این بازار روز تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =