احمد ناصربخت

بیش از ۲۰۰ عنوان مهم در ساختار ابلاغی سازمان شهرداری ها، دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت، در سومین نشست کارگروه ساختار، تشکیلات و بهبود روش های شهرداری های کشور که به میزبانی شهرداری کرج در حال برگزاری است، لزوم اصلاح ساختار و بازنگری در اساسنامه سازمانهای وابسته را یکی از اولویت ها و ضرورت های مهم قابل طرح عنوان کرد.

وی دیده نشدن این ۲۰۰ عنوان که برخی از آنها شامل مسئولان فضای سبز، شهرسازی و مسئولان حقوقی سازمان ها می شود را موجب عدم امکان پرداخت های ریالی به آنان دانست که مضرات بسیاری را به همراه داشته است.

این مسئول نارضایتی ۱۱ سازمان موجود در شهرداری ها از دستورالعمل و اساسنامه موجود را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر اساسنامه ها قابل اصلاح نیستند حداقل سازمان ها را به اداره کل تبدیل کنیم!

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج همچنین دغدغه مشترک همه شهرداری ها را بند ۹ تبصره ۲ قانون بودجه برشمرد که بر اساس آن کارکنان از حق عضویت در هیات مدیره سازمان ها برخوردار نیستند.

ناصربخت بیان کرد: با توجه به اینکه تصمیمات کارگروه قابل تسری به همه شهرداری هاست، بررسی، پیدا کردن راه حل و تعیین خط مشی در این کارگروه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =